Ką svarbu žinoti, norint susikurti efektyvų tinklapį? (2)

Pirmoji dalis štai čia10 būdų, padėsiančių efektyviau išnaudoti lankytojų srautą

5. Žinokite, kas yra jūsų tikslinė auditorija

Žinokite savo tikslinę auditoriją – susipažinkite su ja kuo glaudžiau, išsiaiškinkite, ką dažniausiai ji veikia internete, ką mėgsta, kur lankosi, kiek laiko praleidžia naršydama, kokie jos įpročiai. Sudarykite preliminarų potencialaus kliento portretą ar net kelis.

Įsiklausykite į jų poreikius. Jei jūsų verslas jau veikia internete, greičiausiai kasdien kontaktuojate su svetainės lankytojais – priimate jų skambučius, gaunate el. laiškus ar užklausos formas. Išanalizuokite gaunamą informaciją – kokie klausimai dažniausiai kyla lankytojams? Dėl ko jie į jus kreipiasi?

Galbūt dažnai sulaukiate vis tų pačių klausimų? Iš lankytojų gaunama informacija gali padėti atrasti didžiausius jūsų elektroninės erdvės trūkumus. Remdamiesi ja atnaujinkite savo svetainę – sudarykite D.U.K., pasirūpinkite, kad kita aktuali informacija būtų lengvai pastebima vos įėjus į svetainę.

Neužsisėdėkite vienoje vietoje. Reaguokite į gaunamus klausimus bei atsiliepimus, analizuokite juos ir keiskitės. Internetinės svetainės platforma suteikia puikias galimybes greitai ir nesudėtingai vykdyti pakeitimus, tad eksperimentuokite ir nebijokite suklysti – bet kada galėsite grįžti į pirminę padėtį.

4. Akcijas ir nuolaidas darykite apgalvotai

Akcijos ir nuolaidos tapo įprasta pardavimų skatinimo priemone. Ne tik įprasta, tačiau ir labai paprasta – kelios dešimtys procentų nuolaidos ir štai – pardavimai šokteli keliskart.

Tačiau kiek tokie pardavimai naudingi ilgalaikėje persperktyvoje? Ar tai nepadarys neigiamos įtakos pardavimų kiekiui tuomet, kai nuolaidų netaikysite? Ar lankytojai pirks produktus/paslaugas be nuolaidos, žinodami, kad užsukę kitą kartą gali vėl išvysti keliasdešimt procentų mažesnes kainas?

Galimi atsakymai į šiuos klausimus nereiškia, kad nuolaida, kaip pardavimo skatinimo priemonė, yra nevertinga. Tačiau per daug užsižaisti su jomis nepatartina – rizikuojate klientų akyse sumažinti savo produkto/paslaugos vertę.

Verčiau pamąstykite apie nelauktas, todėl ir netikėtas bei pradžiuginsiančias dovanėles. Taip pranoksite pirkėjo lūkesčius, sukursite teigiamus atsiminimus ir asociacijas bei vertinimus.

3. Paskatinkite užsiprenumeruoti jūsų naujienlaiškį ar pamėgti jus socialiniame tinkle tinkle

 

Įrašykite savo el. paštą naujienlaiškio prenumeratai ir gaukite 50 Lt kuponą pirmajam savo pirkiniui!

Visus savo brangius Facebook draugus, šį mėnesį užsukusius į svečius, pavaišinsime kvapniu puodeliu kavospuodelis-kavos

 

Tradiciška, paprasta. Tačiau ir veiksminga.

Jūs gaunate kontaktą/dėmesį, potencialus jūsų klientas – paskatinimą veikti.

Nors žmonės yra įpratę vengti reklamų, idėjos, kuriančios abipusę naudą tiek jums, tiek pirkėjui, sulaukia palankaus jų dėmesio ir veiksmų.

Taigi, jei galite savo auditoriją pasiekti, ne erzinant tradiciniais reklaminiais šūkiais, o kurdami abipusę naudą, kodėl to nepadarius?

2. Darykite pakeitimus svetainėje atsižvelgdami į tai, ką lankytojai joje veikia

Šiuolaikiniai įrankiai leidžia matyti ir analizuoti lankytojų elgseną jūsų svetainėje. Nepasinaudoti tuo – didžiausia klaida, jei siekiate efektyvesnio ryšio tarp svetainės ir jos lankytojų.

Taigi, ką daryti?

Naudodami specialų lankytojų seklio įrankį galite tiesiogiai stebėti, kaip jūsų svetainėje juda kiekvieno lankytojo pelė, taigi ir tai, kaip juda jo akys. Įrankis, apibendrindamas visų lankytojų judėjimą, pažymi karščiausias-žiūrimiausias svetainės vietas, dažniausiai spaudžiamas aktyvias nuorodas.

Matydami, kurioje vietoje užstringa lankytojo akys, išnaudokite ją – paskelbkite svarbiausią, įdomiausią informaciją, įdėkite nuorodą į kitą vidinį puslapį būtent ten.

lankytoju-veiksmai

Žinoma, galite naudoti ir visiems gerai pažįstamą Google Analytics, o dar geriau – abu įrankius kartu.

Išanalizavę visus duomenis keiskite stuktūrą, informacijos išdėstymą, vizualizacijas ir pačius tekstus.

Geriausią atrasite tik nuolat ieškodami.

Šis etapas reikalauja nemažai analitinių įgudžių, įžvalgos ir internetinių žinių bei suvokimo apie svetainės veikimą apskritai. Tad jei jums reikia pagalbos, paskambinkite arba parašykite, mielai pasidalinsime savo patirtimi, papasakosime kas ir kaip:)

1. Strategija, strategija, strategija

Susidarykite strategiją. Turėkite planą. Metams, mėnesiui, savaitei.

Kasdienėj darbų rutinoje labai paprasta užsimiršti, atitrūkti nuo strateginių žingsnių. Tad būkite atidūs ir nenutolkite nuo savo tikslų. Jei nesiseka šiandien, galbūt pasiseks rytoj?

Neturėkite išankstinio nusistatymo prieš vienokias ar kitokias internetinio marketingo priemones – kartais suveikia būtent tai, kas rodos yra visiškai nereikalinga ir neveiksminga.

Internete, taip pat kaip ir už jo ribų, patikimiausias kelias į sėkmę – nuoseklus ir sistemingas darbas ;)

Leave a Reply

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>